2020年7月21日日

From Nithyanandapedia
Revision as of 19:53, 23 August 2020 by Pradyumna (talk | contribs) (Created page with "==标题== 印度教最高统帅HDH Bhagavan Nithyananda Paramashiam ==描述== 圣尊 尼希亚南达 帕冉玛希瓦上师的尼希亚共修讲座之掠览 2020年7月21...")
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to navigation Jump to search

标题

印度教最高统帅HDH Bhagavan Nithyananda Paramashiam


描述

圣尊 尼希亚南达 帕冉玛希瓦上师的尼希亚共修讲座之掠览

2020年7月21日-- 印度标准时间 07:44 PM(星期二),尼希亚达共修讲座(英文要点)

  • 帕冉玛希瓦(PARAMASHIVA)直接来自凯拉萨的信息:
  • 今天我将解释这个世界瓦解(PRALAYA)的生物学,“暴雨洪水”。现在在宏观世界中正在发生的事情,显化出来的世界瓦解(PRALAYA),以及它在你的微观世界——你的身体中会有什么影响。还有用什么方法能保护你自己免于世界瓦解(PRALAYA)的影响?
  • 现在宇宙中发生的是大量的幻象正在被释放。毒药是毒药的解毒剂。妄想是妄想的解药。恐惧是恐惧的解药。这些都是生命的法则。
  • 当你面对恐惧时,它能让你充满勇气,并用强而有力的认知来启迪你。当你在恐惧面前无能为力时,它会使你崩溃并导致自杀式的傲慢(SUICIDAL ARROGANCE )。
  • 自杀式的傲慢并不是强有力的解决方式。这就像有一种病毒,你不知道保护自己免受病毒侵害的机制。同样的,你也不知道如何保护自己免受背叛欺骗上师者们 (GURU DROHI’S) 所带来的负面影响。它们比病毒更糟糕。病毒只在空气中传播。
  • 背叛欺骗上师者们 (GURU DROHI’S) 是用文字传播的。只要通过他们的文字,他们就能干掉你。他们可以中止真知宝藏(JNANA GARBHA)并破坏你和上师 (GURU) 之间的精神脐带。这就是为什么我坚持,不要去看他们的帖子,争论和辩论。即使他们自己也不知道自己在说什么。
  • 那么多人辱骂攻击我,破坏了你和我的连接感应(FEELING CONNECTION),都在敬师节(GURU PURNIMA)偷偷地给我发来信息。所以你们所有人都应该知道那伪善的女子通过辱骂攻击我来摧毁你的信奉上师(GURU BHAKTI),但却暗地里想和我保持联系。
  • 他们不知道如何处理失信背叛欺骗上师(GURU DROHA)。他们说:“我感谢你对我所做的一切。“请救救我吧。”我很有礼貌地处理了这件事。我现在要出发布出来,所以你们都知道这些伪善的人,魔鬼,恶魔。祝福那些保护了自己免于对背叛欺骗上师者们 (GURU DROHI’S) 和辱骂上师者所带来影响。
  • 如果你用强而有力的认知面对恐惧,你会开悟。如果你无力的面对它,不仅你会崩溃,你还会陷入自杀式傲慢、流行性疲劳症。这就是为什么人们会去海滩和新冠疫情派对的原因。他们觉得,“与其在孤独中死去,不如让我们在新冠疫情中死去。”其实,孤独不会杀死你!你内心的这种想法是不正确的。孤独给了你一个很好的机会放开(UNCLUTCH)并走向开悟。这就是为什么你在世界瓦解(PRALAYA)时期需要强有力的认知。
  • 我为那些在世界瓦解(PRALAYA)开始之前失去与上师连接的人感到难过。我觉得时空之神(KALABHAIRAVA)想在世界瓦解(PRALAYA)之前做一轮清理。祂不想让那些不合格的人获救;那些和我有关系的人是出于战略原因,而不是出于一致诚实性的原因。许多连接都是因为一致性,许多连接是为了策略。时空之神 (KALABHAIRAVA)想要赶走所有这些战略家。所有有一致性的人都留下来了,那些有策略的人消失了。然后时空之神才开始世界瓦解(PRALAYA)!
  • 你唯一需要做的就是在这个世界瓦解(PRALAYA)中保护好自己并获得开悟:强而有力的认知。如果你每天都来共修讲座,那就足够了,因为我将继续谈论强而有力的认知!我并不是每天都在说新的东西。
  • 如果你想看一些新的东西,去看YOUTUBE视频;你可以看到很多类型的电影,种类繁多:暴力、恐怖主义、愤怒、暴力的表现如英雄主义,浪漫,色情…上面都有。我对谈论不同的事情不感兴趣。我喜欢用不同的方式谈论同一件事, 让你们觉得津津有味。
  • 我最早在YERCAUD 2002年的录音——(YERCAUD 是印度泰米尔纳德邦萨勒姆区的一座小山)

录制了一个小片段: 在那个片段中,我要传递的信息是接收强而有力的认知(JNANAM), 把强而有力的认知带入内心(DHYANAM), 显化在你身上成为极乐(ANANDAM)。从那时起直到现在,我都在用不同的方式谈论同一件事,仅此而已!因为真理就是一。本尊神(ISHTA DEVATAS )则有数十亿, 玛哈帝瓦(MAHADEVA)只是一,合一 ! 我会根据不同人的性格用不同的语言向他们解释 !

译注: Ishta devata是印度教(兴都教)的术语,用来指代崇拜者个人偏好的神。因为印度人崇拜许多神和女神或转世化身,会选择一个心爱的神敬拜。 Ishta devata源自梵语,Ishta意为“渴望的”、“珍爱的”或“偏爱的”;和devata,意思是“神性”或“神性”。翻译过来就是“珍爱的神性”。

  • 大量的TROBHAVA SHAKTI(进入妄想,再从妄想中解脱) 正在宏观世界中被释放。这自然会影响你的微观世界,你的生物体。宇宙的生物学是宏观的。你的生物体是你的微观世界。
  • 首先要聆听基本宇宙法则 。然后我就给你五个小贴士保护好你自己,免于受到像“暴雨洪水”式爆发的巨大妄想的影响。
  • 如果发生了海啸,而你又救了自己,那你非常棒。同样的,像“暴雨洪水”式爆发的巨大妄想,造成世界瓦解(PRALAYA),如果你保护了自己,这就足够了。你很棒。
  • 我将会给你5个小贴士:
  • 用强大的认知去面对恐惧,不仅能让你摆脱恐惧,还能让你开悟。
  • 当你没有强大的认知和面对恐惧时,一,你会崩溃,二,你会发展出自杀式的傲慢。流行疲劳症会发展成恶魔般的自杀式的傲慢 (SUICIDAL ARROGANCE)。
  • 拉瓦那(RAVANA)知道罗摩(RAMA)会杀死他,因为他在悉多(SITA)的婚礼(SWAYAMVARA)中见过他! 他们彼此并不陌生。他试图举起希瓦神弓。就这样,罗摩举起并摧毁了他。 但疫情疲劳症引发了自杀式的傲慢。到那时,拉瓦那已经厌倦了宇宙中所有的快乐。一切都在他的控制之下,包括行星(GRAHAS)。首哩薄那迦(SURPANAKA,拉瓦那的姐姐)跑来教唆他。拉瓦那觉得:“好吧…而疫情的疲劳诱发了自杀式的傲慢。这就像一种对生活的厌倦和疲倦,也导致了自杀式的傲慢,就这样发生了。

译注: 1. SWAYAMVARA:“swayam”在梵语中的意思是自我,“vara”的意思是新郎。一个想要结婚的女孩选择吉祥的时间和地点,并广播她的意图。国王通常派使者到国外散播消息,而平民只是在当地社区内传播消息。到了约定的日子,女孩给她选择的男人戴上花环,随即举行了婚礼。

2.罗摩(RAMA)是印度教的主要神。他是毗湿奴神的第7个化身,是他最受欢迎的化身之一,与奎师那、巴修罗摩、乔达摩佛一样。在印度教(兴都教)以为中心的传统中,他被认为是至高无上的存在。 他的妻子是悉多。

3.拉瓦那(RAVANA)是印度史诗罗摩衍那中登场的反派,名字带有“以暴力让人痛泣”的含意,他是毗尸罗婆仙人和吉吉悉之子,财神俱毗罗的兄弟。因为好女色而拐走悉多,悉多的丈夫罗摩因此前往楞伽岛将拉瓦那(RAVANA)杀死并救回妻子。

4.首哩薄那迦(SURPANAKA)是Valmiki的史诗《罗摩衍那》中的人物,拉瓦那(RAVANA)的姐姐。

  • 疫情疲劳症包括让你去佛罗里达海滩,参加新冠疫情派对。同样的,对生活的厌倦,对生活的疲惫,给了你自杀式傲慢。拉瓦纳做出绑架悉多的决定,是因为他有自杀式傲慢存在。当你面对生活没有强大的认知,自杀式傲慢一旦开始,你会变成一个恶魔。你对自己和这个世界都是危险的。
  • 人们问我 : “ 师父,当孩子们离开你回家时,他们的灵性能力就消失了,为什么? ” 他们一旦离开,就不应该有灵性能力,因为他们会变成恶魔! 凯拉萨生态系统 (KAILASA ECOSYSTEM) 不会让你衰退,不会为了暴力或任何其他错误的理由而使用灵性能力。如果你在外面,无论你在哪里,你都有可能像恶魔和魔鬼一样开始使用灵性能力。所以凯拉萨生态系统确保了这些灵性能力被拿走!
  • 灵性能力是帕冉玛希瓦为了完成祂的使命而给予的恩典。但那不能让人变成恶魔。这是危险的,这就是为什么我坚持生态系统是繁荣所必需的。
  • 我有一个由ISKCON(国际奎师那知觉协会:International Society for Krishna Consciousness)制作的关于马亚布尔(MAYAPUR,位于印度西孟加拉邦)古鲁库的漂亮视频。这是GAUDIYA VAISHYA SAMPRADAYA【印度教(兴都教)中奉爱奎师那的团体】。我们是VEDAGAMIC SHAIVA SAMPRADAYA【印度教(兴都教)中奉爱希瓦的团体】。凯拉萨代表了整个印度教(兴都教)——印度教(兴都教)中所有1000个传承( SAMPRADAYA),包括佛教和耆那教……我们坚持的更具体的传承( SAMPRADAYA)是这个奉爱希瓦。
  • 这个视频展示了当你在古鲁库 (Gurukul,古印度儿童教育系统,与上师住在一起学习) 毕业时会发生什么。我会把链接给你们。我希望你们都去看。他们把古鲁库呈现得非常漂亮 ! ( 视频链接: tinyurl.com/gurukul-video )
  • 如果你看了这个视频,你会明白尼希亚南达古鲁库已经取得了多少成就,我们还将取得更多的成就,因为1)我年轻健康; 2)我会活得时间很长,快乐、健康、自由地生活,完成我应该做的使命——复兴凯拉萨!
  • 从根本上说,这个反印度教(兴都教)的团伙攻击我,虐待我,他们对我说了那么多仇恨的言论,吐出毒液,他们所做的一切——不管是杀了我,还是至少把我一劳永逸地关进监狱……他们需要向世界证明他们为什么要杀了我,或者他们为什么计划用死亡或毁灭的方式将我一劳永别地囚禁起来。他们想消灭我。所以他们想证明它的合理性。这就像召唤一条狗疯狗然后杀了它一样。叫我疯狗可不是一种小小的诽谤,它会吐出毒液和毒药。太阳电视集团这样做是为了证明他们的暗杀阴谋是正当的。
  • 这一企图是多方面进行的——一伙人全力以赴杀人,另一伙人被监禁。由于宇宙时空之神的保护,我没有让他们的暗杀企图得逞,也没有让他们袭击和监禁我的企图得逞。所以请放心,我将永远自由为你们所有人服务,并履行复兴凯拉萨的使命。
  • 他们既不能消灭我,也不能用其他方法把我关起来。他们所有的努力都失败了。凭借宇宙时空之神的恩典,我赢得了比赛!我赢了战争!
  • 你需要意识到我所解释和分享的一些基本事实。当你面对死亡或对死亡的恐惧时,有了强大的认知,你不仅打破了恐惧,而且开悟了!
  • 当你面对恐惧、妄想没有强而有力的认知时,你会发展出自杀式的傲慢 (SUICIDAL ARROGANCE),这使你更加大胆,你会变得有自杀倾向和杀人倾向——两者兼而有之。你将会是一个危险的恶魔。
  • 有自杀式傲慢 (SUICIDAL ARROGANCE) 倾向而变得凶残的人,比恶魔和魔鬼更糟糕。
  • 用强而有力的认知面对整个妄想世界。
  • 这是基本法则。
  • 水可以冲掉水。许多人类建立在妄想之上的东西正被洪水所产生的妄想冲走。你用虚假的安全概念建造了很多东西,它向你展示了它不再安全。新冠疫情将它带走了!
  • 在过去的几年里,如果你锻炼自己的身心,而不是赚几十亿,那么在 世界瓦解(PRALAYA)后,这对你来说将比你拥有几百万和几十亿要多得多,因为那些金钱对你的生活将不再像你以前想的那样有用。
  • 无论这个世界提供什么样的金光闪闪东西,都失去了它们的价值。伟大的度假胜地都关门了!世界上提供给我们的许多快乐的虚幻想法已经不复存在了。酒吧、餐馆、商场都关门了!
  • 我读了一篇文章。这是确实的,真实的。富裕比起新冠疫情对世界的威胁更大。真正的可持续性只有通过生活方式的大幅度改变才能实现。 ( 文章链接: tinyurl.com/wef-article )
  • 全世界都意识到了我过去几年所教的真理。

एकम सत विप्रा बहुधा वदन्ति EKAM SAT VIPRĀ BAHUDHĀ VADANTI 它意味着真理是合一的,但开悟者会因材施教,用各种不同的方式传达给不同的听众!

  • 从2001年到现在,我用不同的方式讲述同样的事情。我将重复同样的事情:

智(JNANAM)-接收强而有力的认知, 沉思(DHYANAM)-把强而有力的认知带入内心,喜悦 (ANANDAM)-显化在你身上成为极乐。 ( 请看这里的视频

)

  • 我将给你五个建议来保护你自己免受“暴雨洪水”的影响,世界瓦解(PRALAYA)时期,如何利用这个伟大的机会来拯救自己并证悟。
  • 你的生物体是一个有生命的有机体。由同一能量运行的组织,在不同器官之间没有任何摩擦,称为有机体。
  • 你的生物体是一个有生命的有机体。当器官之间发生内部冲突时,那就是疾病。通过合一,让你自己成为一个健康的机体。
  • 合一是最有效的免疫方法。合一可以成为一种强大的催化剂,让你产生免疫力。我说的免疫是指生物上的免疫。它可以有意识地让你对这场大洪水的流行病和连锁反应免疫。修炼合一甚至可以使你的生物体免疫。
  • 你与帕冉玛希瓦或上师合一的修炼次数越多,你有机体内所有的内脏器官都将会有系统的组合起来。
  • 像帕冉玛希瓦——重要的上师指示(GURUVAK)那样坐着冥想——25个头,75只眼。这是一种非凡的表现。祂是一个活生生的人。想象你就是祂。把你的形态融入祂的形态。记住:你是一个SAROOPYA MUKTI(灵性身体的特征就像至高的存在一样),意思是你的形态被溶解到祂的形态中。我所有的弟子们:我将引导你们进入4 个解脱(MUKTIS)中…有意识地将你的形态臣服到祂的形态中,将你的存在溶化到祂的存在中。
  • 所有的器官如何整合和体验一个有机体,你的不同部分将整合在你的有机体中,你将体验有机体。坐直,唱诵 OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM。

OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM

  • 帕冉玛希瓦独自就足以让你生活在庆祝中,庆祝生命。大家都莲花式盘坐,保持脊柱头部和颈部挺直。你可以闭上眼睛,强烈地哼唱无上真言。
  • 让我们的生物体与帕冉玛希瓦的能量成为一体。让我们的有机体与帕冉玛希瓦的有机体合二为一。让合一成为生命经验。
  • 无上真言也发出OM真言的嗡嗡声。无上真言是“OM NTHYANANDA PARAMASHIVOHAM”。现在让2个真言融合在一起。MAHAVAKYA伴随着OM。两者融合就是无上真言,强烈的唱诵它。
  • 帕冉玛希望是活生生的存在,
  • 现在我将点化你进入 SĀYUJYA MUKTI, SĀRŪPYA MUKTI, SĀLOKYA MUKTI, SĀMĪPYA MUKTI.

以帕冉玛希瓦的形体坐下来。你的呼吸变成帕冉玛希望的呼吸。 坐下来观想你自己就是帕冉玛希瓦。

译注: Sāyujya-mukti意味着解脱变为神。 Sārūpya-mukti指的是灵性身体的特征就像至高的存在一样。 Sālokya-mukti 指的是平等的和神生活在一起。 Sāmīpya-mukti意味着和神一直保持联系。

  • 莲花式盘坐在合一中,头颈部,背部,都保持正直。强烈的唱诵无上真言。OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM.
  • 让我们的生物体与帕冉玛希瓦的生物体成为一体。让我们所携带的微观世界与帕冉玛希瓦的宏观世界成为一体。让我们的宏观世界与帕冉玛希瓦的微观世界成为一体。
  • 让我们的有机体与帕冉玛希瓦的有机体合二为一。
  • 让合一成为我们所有人的生活策略。
  • 唱诵无上真言-OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM。

~尼希亚南达中文翻译小组

英文原文 Glimpses from Nithya Satsang with HDH Nithyananda Paramashivam 21 JULY 2020 - 07:44 PM, TUESDAY (IST), NITHYANANDA SATSANG - ENGLISH GIST

  • PARAMASHIVA’S MESSAGE DIRECTLY FROM KAILASA:
  • TODAY I WILL EXPLAIN ABOUT THE BIOLOGY OF THIS PRALAYA, DELUGE. WHAT IS HAPPENING IN MACROCOSM RIGHT NOW, MANIFESTING THIS PRALAYA, AND WHAT WILL BE THE IMPACT OF THAT IN YOUR MICROCOSM - YOUR BODY. AND WHAT IS THE WAY TO PROTECT YOURSELF FROM THIS PRALAYA.
  • WHAT IS HAPPENING IN THE COSMOS RIGHT NOW IS: LARGE AMOUNT OF DELUSION IS RELEASED. POISON IS THE ANTIDOTE FOR POISON. DELUSION IS THE ANTIDOTE FOR DELUSION. FEAR IS THE ANTIDOTE FOR FEAR. THESE ARE ALL THE LAWS, DHARMA OF LIFE.
  • WHEN YOU FACE THE FEAR, IT CAN EMBOLDEN YOU AND ENLIGHTENMENT YOU WITH POWERFUL COGNITIONS. WHEN YOU ARE POWERLESS IN FRONT OF FEAR, IT CAN COLLAPSE YOU AND CAUSE SUICIDAL ARROGANCE.
  • SUICIDAL ARROGANCE IS NOT POWERFULNESS. IT IS LIKE THERE IS A VIRUS AND YOU DON'T KNOW THE MECHANISM TO PROTECT YOURSELF FROM VIRUS. SAME WAY, YOU DON'T KNOW THE WAY TO PROTECT YOURSELF FROM GURU DROHI’S NEGATIVITY. THEY ARE WORSE THAN VIRUS. VIRUS IS ONLY AIRBORNE. GURU DROHIS ARE WORD-BORNE. JUST THROUGH THEIR WORDS THEY CAN FINISH YOU OFF. THEY CAN ABORT THE JNANA GARBHA AND DESTROY THE SPIRITUAL UMBILICAL CORD BETWEEN YOU AND THE GURU. THAT IS WHY I INSIST, DON'T GO FOR EVEN READING THEIR POSTS, ARGUING, DEBATING WITH THEM. EVEN THEY ARE NOT SURE ABOUT WHAT THEY ARE TALKING.
  • SO MANY PEOPLE WHO ABUSED ME AND DESTROYED YOUR FEELING CONNECTION WITH ME ARE SECRETLY SENDING ME GURU PURNIMA MESSAGES. SO ALL OF YOU SHOULD KNOW THE HYPOCRATIC CHEAP WOMEN DESTROYING YOUR GURU BHAKTI BY ABUSING ME BUT SECRETLY WANTING TO KEEP IN TOUCH WITH ME. THEY DON'T KNOW HOW TO HANDLE THE GURU DROHA. THEY SAY, “I AM GRATEFUL FOR WHATEVER YOU HAVE DONE TO ME. PLEASE SAVE ME.” I WAS VERY POLITELY DEALING WITH IT. I WILL NOW PUBLISH IT, SO ALL OF YOU KNOW THESE HYPOCRATIC CHEAP JANTUS, DEVILS, DEMONS. BLESSED ARE THOSE WHO SAVED THEMSELVES FROM GURU DROHIS, GURU ABUSERS.
  • IF YOU FACE FEAR WITH POWERFUL COGNITIONS, YOU WILL BECOME ENLIGHTENED. IF YOU FACE IT POWERLESSLY, NOT ONLY YOU WILL COLLAPSE, YOU WILL GET INTO SUICIDAL ARROGANCE, PANDEMIC FATIGUE. IT IS THE REASON WHY PEOPLE ARE GOING TO BEACHES, COVID PARTIES. THEY FEEL, “INSTEAD OF DYING IN LONELINESS, LET US DIE IN CORONA.” ACTUALLY, LONELINESS WILL NOT KILL YOU! THIS STATEMENT YOU MAKE INSIDE YOU IS WRONG. LONELINESS GIVES YOU AN AMAZING OPPORTUNITY TO UNCLUTCH AND ENLIGHTEN YOURSELF. THAT IS WHY YOU NEED POWERFUL COGNITIONS DURING PRALAYA.
  • I FEEL SO BAD FOR THOSE WHO LOST THE GURU CONNECTION JUST BEFORE PRALAYA STARTED. I THINK KALABHAIRAVA WANTED TO DO ONE ROUND OF CLEANING BEFORE PRALAYA. HE DOESN'T WANT THE UNQUALIFIED PEOPLE TO BE SAVED; THOSE WHO ARE CONNECTED TO ME FOR STRATEGIC REASON, NOT INTEGRITY REASON. MANY CONNECT FOR INTEGRITY, AND MANY CONNECT FOR STRATEGY. KALABHAIRAVA WANTED TO DRIVE OUT ALL THOSE STRATEGISTS. ALL THE INTEGRATED PEOPLE STAYED BACK AND STRATEGIC PEOPLE DISAPPEARED. THEN HE STARTED THE PRALAYA!
  • THE ONLY THING YOU NEED DURING THIS PRALAYA TO SAVE YOURSELF AND HAVE ENLIGHTENMENT IS: POWERFUL COGNITION. IF YOU COME EVERYDAY TO SATSANG IT IS ENOUGH BECAUSE I WILL GO ON TALKING POWERFUL COGNITIONS! I AM NOT TALKING NEW NEW EVERYDAY. IF YOU WANT TO SEE NEW NEW, GO TO YOUTUBE; YOU CAN SEE SO MANY TYPES OF MOVIES, GIVING VARIETY OF RANGE: VIOLENCE, TERRORISM, ANGER, VIOLENCE BEING SHOWN LIKE HEROISM, ROMANCE, PORNOGRAPHY… IS AVAILABLE. I AM NOT INTERESTED IN TALKING DIFFERENT DIFFERENT THINGS. I AM INTERESTED IN TALKING THE SAME THING IN A DIFFERENT DIFFERENT WAY. I MAKE IT TASTY FOR YOU BY PUTTING IT IN DIFFERENT DIFFERENT WAYS.
  • MY EARLIEST RECORDING OF MY VOICE - THE SMALL CLIP IN 2002 IN YERCAUD: IN THAT, MY MESSAGE IS JNANAM, DHYANAM, ANANDAM. FROM THAT TIME TILL NOW, I AM TALKING THE SAME THING IN DIFFERENT DIFFERENT WAYS, THAT'S ALL! BECAUSE TRUTH IS ONE. ISHTA DEVATAS ARE BILLIONS, MAHADEVA IS ONLY ONE, ONENESS! I WILL EXPLAIN IT TO VARIOUS PEOPLE IN VARIOUS LANGUAGES AS PER THEIR TEMPERAMENT!
  • ENORMOUS AMOUNT OF TROBHAVA SHAKTI, DELUSION ENERGY, IS BEING RELEASED IN MACROCOSM. THAT IS NATURALLY GOING TO AFFECT YOUR MICROCOSM, YOUR BIOLOGY. THE BIOLOGY OF THE COSMOS IS MACROCOSM. YOUR BIOLOGY IS YOUR MICROCOSM.
  • FIRST LISTEN TO THE FUNDAMENTAL PRINCIPLES. THEN I WILL GIVE YOU FIVE TIPS TO SAVE YOURSELF FROM THIS HUGE DELUSION RELEASED FOR THE SAKE OF DELUGE.
  • IF THERE IS A TSUNAMI, AND YOU SAVED YOURSELF, THEN YOU ARE GOOD. SAME WAY, HUGE DELUSION IS RELEASED FOR DELUGE, PRALAYA TO HAPPEN. IF YOU SAVE YOURSELF, IT IS ENOUGH. YOU ARE GOOD.
  • I WILL GIVE YOU FIVE TIPS:
  • FACING THE FEAR WITH POWERFUL COGNITION MAKES YOU NOT ONLY FREE FROM FEAR IT ENLIGHTENS YOU.
  • WHEN YOU DON'T HAVE POWERFUL COGNITIONS AND FACE THE FEAR, ONE - YOU WILL COLLAPSE, SECOND - YOU WILL DEVELOP THE SUICIDAL ARROGANCE. PANDEMIC

FATIGUE WILL DEVELOP SUICIDAL ARROGANCE LIKE DEMONS.

  • RAVANA KNOWS RAMA WILL FINISH HIM OFF BECAUSE HE HAS SEEN HIM DURING SITA’S SWAYAMVARA! THEY ARE NOT NEW TO EACH OTHER. HE TRIED TO LIFT SHIVA DANUSU. JUST LIKE THAT RAMA LIFTED AND BROKE IT. BUT THE PANDEMIC FATIGUE INDUCED SUICIDAL ARROGANCE. BY THEN RAVANA WAS TIRED AND BORED OF EVERY PLEASURE AVAILABLE IN THE UNIVERSE. EVERYTHING IS UNDER HIS CONTROL INCLUDING THE GRAHAS. SURPANAKA COMES AND INSTIGATES HIM. HE FEELS: “OK... WHAT IS THERE…” AND THE PANDEMIC FATIGUE INDUCED SUICIDAL ARROGANCE..WHICH IS LIKE A KIND OF BOREDOM AND TIREDNESS ABOUT LIFE WHICH ALSO INDUCES SUICIDAL ARROGANCE, HAPPENS.
  • PANDEMIC FATIGUE INDUCES YOU TO GO TO FLORIDA BEACH AND ATTEND COVID PARTIES. SAME WAY, BOREDOM ABOUT LIFE, TIREDNESS ABOUT LIFE, GIVES YOU THE SUICIDAL ARROGANCE. RAVANA TOOK THE DECISION OF KIDNAPPING SITA BECAUSE OF SUICIDAL ARROGANCE. WHEN YOU FACE LIFE WITHOUT POWERFUL COGNITION, THE SUICIDAL ARROGANCE STARTS AND YOU BECOME A DEMON. YOU BECOME DANGEROUS TO YOURSELF AND TO THE WORLD.
  • PEOPLE ASK ME, “SWAMIJI, WHEN KIDS LEAVE YOU AND GO BACK HOME, THEIR POWERS DISAPPEAR, WHY?” ONE THEY LEAVE, THEY SHOULD NOT HAVE POWER BECAUSE THEY WILL BECOME DEMONIC! THE KAILASA ECOSYSTEM WILL NOT ALLOW YOU TO FALTER, TO USE POWERS FOR VIOLENCE OR ANY OTHER WRONG REASON. IF YOU ARE OUTSIDE, WHEREVER YOU ARE, THERE IS EVERY POSSIBILITY YOU MIGHT START USING THE POWER LIKE DEMONS AND DEVILS WHICH CANNOT BE. SO THE KAILASA ECOSYSTEM ENSURES THE POWERS ARE TAKEN AWAY!
  • POWERS ARE FAVOURS FROM PARAMASHIVA TO DO HIS MISSION. BUT THAT CANNOT BE USED FOR PEOPLE TO BECOME DEMONIC. THAT IS DANGEROUS, THAT IS WHY I INSIST THAT ECOSYSTEM IS REQUIRED FOR FLOURISHING.
  • I HAVE A BEAUTIFUL VIDEO ON THE MAYAPUR GURUKUL BY ISKCON. IT IS THE GAUDIYA VAISHYA SAMPRADAYA. WE ARE THE VEDAGAMIC SHAIVA SAMPRADAYA. KAILASA REPRESENTS WHOLE OF HINDUISM - ALL THE 1000S OF SAMPRADAYAS OF HINDUISM INCLUDING BUDDHISM JAINISM...THE MORE SPECIFIC SAMPRADAYA WE ADHERE TO IS THIS VEDAGAMIC SHAIVA SAMPRADAYA.
  • THIS VIDEO SHOWS WHAT HAPPENS WHEN YOU GRADUATE IN GURUKUL. I WILL PUT THE LINK. I WANT ALL OF YOU TO WATCH THIS. HOW BEAUTIFULLY THEY HAVE PRESENTED THEIR GURUKUL!

tinyurl.com/gurukul-video IF YOU WATCH YOU WILL UNDERSTAND HOW MUCH NITHYANANDA GURUKUL HAS ACHIEVED AND HOW MUCH MORE WE ARE GOING TO ACHIEVE BECAUSE 1) I AM YOUNG AND HEALTHY 2) I AM GOING TO LIVE FOR A LONG TIME, HAPPILY, HEALTHILY,FREELY, DOING THE MISSION I AM SUPPOSED TO DO - REVIVING KAILASA!

  • FUNDAMENTALLY, THIS ANTI-HINDU GANG ATTACKED, ABUSED ME, SO MUCH OF HATE SPEECH THEY DUMPED ON ME, VOMITING VENOM, EVERYTHING THEY HAVE DONE- WHETHER TO KILL ME OR ATLEAST TO IMPRISON ME ONCE AND FOR ALL... THEY NEED TO JUSTIFY TO THE WORLD WHY THEY KILLED ME OR WHY THEY WERE PLANNING TO IMPRISON ME ONCE AND FOR ALL EITHER BY DEATH OR DESTRUCTION. THEY WANTED TO ELIMINATE ME. SO THEY WANTED TO JUSTIFY IT. IT IS LIKE CALLING A DOG A MAD DOG AND THEN KILLING IT. CALLING ME A MAD DOG IS NOT A SMALL DEFAMATION, IT IS VOMITING VENOM AND POISON. THE SUN TV GROUP DID IT TO JUSTIFY THEIR ASSASSINATION PLOT.
  • ATTEMPT WAS MULTILEVEL - ONE GANG WENT ALL OUT TO KILL AND ANOTHER GANG TO IMPRISON. DUE TO THE PROTECTION OF MAHAKALABHAIRAVA I'M SAFE FROM THEIR ASSASSINATION ATTEMPTS AND THEIR ATTEMPTS TO ATTACK ME AND IMPRISON ME. SO REST ASSURED, I AM GOING TO BE FREELY AVAILABLE TO ALL OF YOU FOREVER AND DO HIS MISSION OF REVIVING THE KAILASA.
  • NEITHER THEY CAN ELIMINATE ME NOR THEY CAN DESTROY ME BY IMPRISONING ME BY ANY OTHER WAY. ALL THEIR EFFORTS HAVE FAILED. WITH THE GRACE OF KALABHAIRAVA, I WON THE GAME! I WON THE WAR!
  • YOU NEED TO REALISE SOME OF THESE FUNDAMENTAL TRUTHS I AM EXPLAINING, SHARING. WHEN YOU FACE DEATH OR FEAR OF DEATH, WITH POWERFUL COGNITIONS, NOT ONLY YOU BREAK THE FEAR, YOU BECOME ENLIGHTENED!
  • WHEN YOU FACE THE FEAR, DELUSION WITHOUT POWERFUL COGNITION YOU DEVELOP SUICIDAL ARROGANCE WHICH EMBOLDENS YOU AND YOU BECOME SUICIDAL AND MURDEROUS - BOTH. YOU ARE A DANGEROUS DEMON THEN.
  • PEOPLE WHO DEVELOP SUICIDAL ARROGANCE AND BECOME MURDEROUS ARE WORSE THAN DEMONS AND DEVILS.
  • FACE THIS WHOLE DELUSION WITH POWERFUL COGNITION!
  • THIS IS THE FUNDAMENTAL PRINCIPLE.
  • WATER WASHES AWAY WATER. MANY THINGS HUMANITY BUILT OUT OF DELUSION IS GETTING WASHED AWAY BY THE DELUSIONS CREATED BY THE DELUGE. MANY THINGS YOU BUILT WITH FALSE DELUDED IDEAS OF SECURITY, IT IS SHOWING TO YOU IT IS NO MORE SECURITY. CORONA HAS TAKEN IT AWAY!
  • LAST FEW YEARS, IF YOU BUILD YOUR BODY AND MIND INSTEAD OF MAKING FEW BILLIONS, THAT WILL BE MUCH MORE AN ASSET FOR YOU IN POST-PRALAYA THAN YOUR FEW MILLIONS AND BILLIONS, BECAUSE IT IS TO GOING TO BE NO MORE AS USEFUL TO YOUR LIFE AS YOU USED TO THINK.
  • WHATEVER GLITTERING THINGS THE WORLD WAS OFFERING HAVE LOST THEIR VALUE. THE GREAT VACATION PLACES ARE SHUT! MANY THINGS WHAT WORLD WAS OFFERING AS DELUSORY IDEAS OF PLEASURE ARE NO MORE THERE. BARS RESTAURANTS, MALLS ARE SHUT!
  • I READ AN ARTICLE. IT IS TRUE, TRUE. AFFLUENCE IS MORE OF A THREAT TO THE

WORLD THAN CORONA. TRUE SUSTAINABILITY WILL BE ACHIEVED ONLY BY DRASTIC CHANGES IN LIFESTYLE. tinyurl.com/wef-article

  • THE WORLD IS WAKING TO THE TRUTH I WAS TEACHING LAST MULTIPLE YEARS.

एकम सत विप्रा बहुधा वदन्ति EKAM SAT VIPRĀ BAHUDHĀ VADANTI IT MEANS, TRUTH IS ONE BUT ENLIGHTENED BEINGS EXPRESS IT IN VARIOUS DIFFERENT WAYS FOR VARIOUS TEMPERAMENT LISTENERS!

  • FROM EARLIER RECORDED YEAR 2001 TILL NOW I AM TELLING THE SAME THING IN DIFFERENT WAYS. I WILL REPEAT THE SAME THING: JANAM - RECEIVING POWERFUL COGNITION, DHYANAM - DRILLING THEM INSIDE YOU AND ANANDAM - MANIFESTING IN YOU AS BLISS.

PLEASE WATCH THE VIDEO HERE youtu.be/-VDkrjByTzU

  • I WILL GIVE YOU FIVE TIPS TO PROTECT YOURSELF FROM THE IMPACT OF THIS DELUGE, PRALAYA, HOW YOU CAN SAVE YOURSELF AND ENLIGHTEN YOURSELF USING THIS GREAT OPPORTUNITY.
  • YOUR BOLOGY IS A LIVING ORGANISM. ORGANISATION RUN BY ONENESS ENERGY WITHOUT ANY FRICTION BETWEEN THE DIFFERENT ORGANS, IS CALLED ORGANISM.
  • YOUR BIOLOGY IS A LIVING ORGANISM. WHEN THERE IS AN INTERNAL CONFLICT BETWEEN ORGANS, THAT IS DISEASE. KEEP YOURSELF AS A HEALTHY ORGANISM THROUGH ONENESS.
  • ONENESS IS THE MOST POWERFUL IMMUNISING METHOD. ONENESS CAN BE A POWERFUL CATALYST AGENT MAKING YOU IMMUNE. WHEN I SAY IMMUNE I MEAN EVEN BIOLOGICALLY IMMUNE. IT CAN CONSCIOUSLY MAKE YOU IMMUNE BY THE PANDEMIC AND CASCADING EFFECT OF THIS GREAT DELUGE. ONENESS PRACTICED CAN MAKE EVEN YOUR BIOLOGY IMMUNE.
  • MORE AND MORE YOU PRACTISE ONENESS WITH PARAMASHIVA OR GURU, ALL YOUR INTERNAL ORGANS WILL BE ORGANISM - ORGANISED.
  • SIT LIKE PARAMASHIVA - IMPORTANT GURUVAK - WHEN YOU SIT FOR MEDITATION - WITH 25 HEADS, 75 EYES. IT IS AN EXTRAORDINARY MANIFESTATION. HE IS A LIVING ALIVE BEING. VISUALISE YOU ARE HIM. DROP YOUR FORM INTO HIS FORM AND DISSOLVE. REMEMBER: YOU ARE A SAROOPYA MUKTI, MEANS YOUR FORM IS DISSOLVED INTO HIS FORM. ALL MY DISCIPLES: I AM INITIATING YOU INTO 4 MUKTIS…..CONSCIOUSLY SURRENDER YOUR FORM INTO HIS FORM AND DISSOLVE YOUR BEING INTO HIS BEING.
  • HOW ALL ORGANS INTEGRATE AND EXPERIENCE ONE ORGANISM, YOUR DIFFERENT PARTS WILL INTEGRATE AND IN YOUR BIOLOGY YOU WILL EXPERIENCE ORGANISM. SIT STRAIGHT AND CHANT OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM.

OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM

  • PARAMASHIVA ALONE IS ENOUGH FOR YOU TO LIVE A CELEBRATING, CELEBRATED LIFE. SIT IN PADMASANA, KEEPING YOUR SPINE HEAD AND NECK STRAIGHT. YOU CAN KEEP YOUR EYES CLOSED AND INTENSELY HUM THE MAHAVAKYA.
  • LET OUR BIOLOGY BECOME ONE WITH PARAMASHIVA’S ENERGY. LET OUR ORGANISM BECOME ONE WITH PARAMASHIVA’S ORGANISM. LET ONENESS BECOME LIVING EXPERIENCE.
  • MAHAMANTRA IS HUMMING OMKARANATHA. MAHAVAKYA IS “OM NTHYANANDA PARAMASHIVOHAM”. NOW MERGE BOTH. HUM THE MAHAVAKYA. MERGING BOTH IS CALLED AJAPA JAPA OF MAHAVAKYA. DO IT INTENSELY.
  • PARAMASHIVA IS LIVING, ALIVE. DROP YOUR FORM INTO HIS FORM.
  • NOW I AM INITIATING YOU INTO THE SĀYUJYA MUKTI, SĀRŪPYA MUKTI, SĀLOKYA MUKTI, SĀMĪPYA MUKTI. SIT AS PARAMASHIVA. YOUR BREATH BECOMES PARAMASHIVA. SIT AND VISUALISE YOURSELF AS PARAMASHIVA.
  • SIT IN ONENESS RIGHT NOW IN PADMASANA. SIT STRAIGHT WITH YOUR HEAD NECK, BACK, STRAIGHT. INTENSELY HUM MAHAVAKYA: OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM.
  • LET OUR BIOLOGY BECOME ONE WITH PARAMASHIVA’S BIOLOGY. LET THE MICROCOSM WE CARRY BECOME ONE WITH THE MACROCOSM OF PARAMASHIVA. LET OUR MACROCOSM BECOME ONE WITH THE MICROCOSM OF PARAMASHIVA.
  • LET OUR ORGANISM BECOME ONE WITH THE ORGANISM OF PARAMASHIVA.
  • LET ONENESS BECOME LIVING STRATEGY OF ALL OF US.
  • HUM THE MAHAVAKYA - OM NITHYANANDA PARAMASHIVOHAM.


链接到Facebook页面

https://www.facebook.com/ParamahamsaNithyanandaChinese/posts/1662059073947282


相片


Satsang Satsang Satsang Satsang Satsang Satsang Satsang Satsang Satsang Satsang